תותח קצף לאירועים

מחפשים אחר אטרקציה מלהיבה ומרעננת לאירוע הבא שלכם? זה הזמן לדעת הכול על תותח קצף למסיבות ואירועים.
מכונת קצף לאירועים הידועה גם בשם תותח קצף, היא למעשה מכונה ייעודית המסוגלת לירות כמויות גדולות של קצף למרחקים שונים. מכונה זו מיועדת למגוון רחב של אירועים ומסיבות המתקיימות בשטחים פתוחים עם מקורות ניקוז או במתחמי בריכות שחייה.

תותח קצץ לאירועים – למי זה יכול להתאים?

תותח קצף לאירועים מיועד לכל סוגי המסיבות והאירועים המתקיימים במהלך חודשי הקיץ תחת כיפת השמיים, כאשר ברוב המקרים מדובר על מסיבות בריכה אליהן המשתתפים מגיעים מלכתחילה עם בגדי ים לגופם. יחד עם זאת, השימוש בתותח קצף לאירועים יכול להיעשות גם במסגרת אירועי קיץ נוספים המתקיימים בשטחים פתוחים וזאת במקרים בהם המשתתפים נדרשים להגיע בלבוש ההולם את האטרקציה.

השכרת תותח קצף – מה חשוב לדעת?

תותח קצף להשכרה הוא שירות מקצועי המוצע לכם על ידי חברות העוסקות ומתמחות בהשכרת מערכות ציוד ואטרקציות לכל סוגי האירועים. השכרת תותח קצף חשוב שתעשה בהתאם לגודל המכונה והמרחק המרבי של הקצף הנורה מתוך המכונה.

במסגרת שירותי השכרת תותח קצף חשוב לוודא שהשירות כולל גם תפעול מקצועי של המכונה על ידי מפעיל מקצועי מטעם חברת ההשכרה ו/או במסגרת שירותי הדרכה מקדימים המאפשרים לכם לתפעל את התותח באופן עצמאי במהלך האירוע. כמו כן, בדומה להשכרת כל סוגי המתקנים הנוספים לאירועים, גם במסגרת שירותי תותח קצף להשכרה, חשוב להתייחס לנושא הבטיחות והביטוח.

מחפשים אחר תותח קצף לאירועים? אצלנו בחברת השור הזועם תוכלו ליהנות ממספר דגמים של מכונת קצף להשכרה המותאמים לאירועים המתקיימים תחת כיפת השמיים במתחמי בריכה, קאנטרי וגם גינות פרטיות. למידע נוסף אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר 077-9967271

רוצים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית?
מלאו פרטים או התקשרו : 077-9967271

    דילוג לתוכן